Föreningen Bröt

Juntan_2Fiskekriget_1

I Teater Bröts verksamheter möts vi alla som människor. Kön, sexualitet, funktionshinder, religion, etnisk bakgrund, social status etc – alla är välkomna på lika villkor!

Vi startade 1997, idag är vi en ideell teaterförening med flera ben att stå på, en fri teatergrupp med turnéverksamhet, en del av oss arbetar med teaterutbildning för intresserade amatörer, där vi även sätter upp små och stora föreställningar, och det tredje benet är säljverksamhet för företag, föreningar och andra intressenter.

En förening som är mer än teater, en förening IMG_2709som aldrig står still, vi följer vindar i vilket väder som helst, vi funkar bättre i motvind än i medvind. Är du intresserad kontakta oss. på brot@telia.com el 070-5948085, Marianne Lindgren, Verksamhetsledare.

Bli medlem i Bröt………Vi behöver dig som brinner för människans fysiska och psykiska utveckling. Vi är själens bodypump och hjärnans aerobic. OBS! Nytt Bankgiro.

Betala in medlemsavgiften 50kr på bg 5444-6703. Glöm inte att märka betalningen med vem eller vilka den omfattar!