Till sist!

dccca27899f77e41495a020227fd34e2--better-person-quotes-drama-teacher

ÄNTLIGEN rullar Bröthösten igång!

Först ut i satta startdatum är de mycket efterlängtade improvisationsteaterkurserna.
Begränsat antal platser i bägge kurserna, samt minst 8 anmälda behövs för att kurserna ska starta upp – så vänta inte med din anmälan!

12/9 kl. 18-19:30 IMPRO grund. Inga förkunskaper behövs. Lämplig från ca 12 år och uppåt.
För unga, äldre, lärare, egenföretagare, politiker, tjänstemän, kroppsarbetare, pappersvändare, arbetssökande – kort sagt alla som vill bli tryggare, roligare, mer avslappnade, snabbare i tanken, kunna tänka outside the box, vara bekväm i sociala sammanhang, prata inför andra människor, bjuda på sig själv, uppleva världens bästa mindfulness och ha vansinnigt roligt på kuppen!

Allt scenarbete bygger på frivillighet, och du bestämmer helt själv om och när du vill räcka upp handen och prova på!  :)

13/9 kl. 18-19:30 IMPROverkstad. Godkänd grund krävs. Här jobbar vi vidare med de åtta förmågor vi väckt under grundkursen, både med en tanke på att spela inför publik samt naturligtvis den personliga, individuella utvecklingen.

Anmälan och frågor – ring/smsa Carro på 070-360 7605, eller maila på carro.brot@telia.com

Osäker?
5/9 kl. 18-19:30 hålls ett Öppet IMPRO, ett prova-på-pass där inga förkunskaper krävs. Begränsat antal platser, och anmälan är bindande.
Ingen avgift, du behöver inte ens vara medlem i föreningen!

Investera tiden i dig själv – detta har du med dig i alla sammanhang genom resten av livet! :D

impro

Kommentarer inaktiverade.