Stort tack till Lasses och Connys år hos oss.

IMG_3058Conny har nu gått vidare och bor nu  i Stockholm där han lagar pendeltåg. Vi saknar honom oerhört mycket men är glad att han hittat annat intressant som han vill syssla med. Han kan dock inte låta bli att hälsa på, på Bröt när han är uppe på besök. Han började 1999 i Midnattssolsdrömmen och där minns vi honom för hans stora kliv på scenen och hans otroliga entusiasm i spelet. Han har sen dess utvecklats till att regissera både det ena och det andra under sina 8 år som Kulturarbetare i föreningen.

bild2Lasse har gått i pension från sitt jobb som b.la scenograf, skådespelare, vaktmästare, dramatiker mm mm. Dock har han inte slutat han är bara lite mindre på jobbet. Numera är det han som leder Minnenasteater och damerna älskar denna man. Han har varit med i vår verksamhet sedan 2000 när han deltog i föreställningen Kvarnen. Han har spelat allt från kompost till rektor. Han är också nu aktuell i samarbetet vi har med Hertsöteatern ”Det är något i pizzan.” Han har genom sina år i föreningen varit en otrolig stöttepelare för alla oss medverkande

Kommentarer inaktiverade.