ALL SHOOK UP i sommar på Vassholmen

378045_580509395316802_2028362515_n[1]Foto: Julia Martinsson.

AFFISCH o annons ALL SHOOK UP  med info……tryck på röda texten kommer affischen med infot fram.

Manus: Joe Dipietro, översättning Peter Thorvald.Regi: Karolina Johansson, Bröt.Musikansvarig: Evelina Öqvist, Bröt.

Sommaren 2013 kan vi erbjuda en alldeles särskild upplevelse: ” ALL SHOOK UP !” en musikal uppbyggd kring Elvis Presleys låtar. I sommar kommer musiker och spelensemblen i Teaterföreningen Bröts regi omvandla denna Broadwaymusikal till en musikal med norrländskt och lekfullt stuk ute på Vassholmens uteteater! Alla sånger framförs på originalspråket. Missa inte denna teater-och musikupplevelse ackompanjerat av somrigt väder, myggors surr, fika i genuin miljö på den gröna lilla pärlan till ö i Kalixälven. Fri parkering och färja ingår!

Till en sömnig småstad kommer en ”Roustabout” till man och vänder upp och ner på stan med sin positiva energi och känsla för musik. Det blir ett väldans liv och rörelse i den lilla staden. Förvecklingarna avlöser varandra, kärlek blomstrar och kärleksförvecklingar a lá Shakespear uppstår! Allt detta till Elvislåtar och med en större ensemble än på länge, där även dans och backupsång ingår. Detta kommer att bli en rolig upplevelse för oss som redan är Elvis fans och den yngre generationen kommer att få upp ögonen för den stora musikskatten./Anja

Speldagar: premiär  Fredag 28/6 – 19.00, Söndag 30/6 – 17.00, Tisdag 2/7 – 15.00- ett fåtal biljetter kvar, Onsdag 3/7 -19.00, Fredag 5/7 – 19.00 , Söndag 7/7 – 17.00, Tisdag 9/7 – 19.00, Onsdag 10/7 – 19.00, Fredag 12/7 – 19.00.

Kolla in filmen: http://www.youtube.com/watch?v=n5PINanNgEo&feature=youtu.be

Se vidare http://teaterforeningenbrot.se/wordpress/?page_id=1507 under sommarteater där finns det mesta info annars ring och fråga….. Producent Marianne Lindgren 070-5948085, 0923-10740 el brot@telia.com.