Improvisationsverkstad!

Vi fortsätter med det uppskattade arbetet med improvisationsteater!                  Med start 13/2 träffas vi på onsdagar, 1930-2100, och utvecklar vår fantasi, spontanitet, lek, glädje och samspel. Ledare blir Carro Johansson och Kjell Morin.                                                                                                                              Bäst av allt? Det kostar inget mer än medlemsskap, dvs mastiga 50:-/år! ;)
Att prova på tar vi inte mer än lite tid och ett öppet sinne för.

Mer information: Carro.brot@telia.com alt 0703607605                                         Välkomna!

Drama för barn

Bröts dramakurser för lite yngre målgrupp kommer igång igen i slutet på januari!
”Teaterapa?!” för mellanvuxna (ca 12 år) 30/1, och mindrevuxna (ca 7 år) 31/1! För mer info eller anmälan, hör av er till Carro (carro.brot@telia.com, 070-3607605).
OBS! begränsat antal platser! OBS!

En ny bil o framtiden ser ljus ut

Nu börjar ett nytt år med spännande arbeten för oss som jobbar på Bröt och för alla andra som är involverade i olika projekt. Om du funderar på att, ”det skulle vara roligt att vara med”, så tveka inte. Jag vågade aldrig drömma om att jag skulle våga innan jag kom med i detta sammanhang.