Kultur för barn i sommar

IMG_10126 juli 13.00 i vår lokal på Tallhedsgatan 1B bjuder Bröt på en familjeföreställning. Min pappa, Bianca och jag, av och med Lule Stassteater.

18 juli 12.00 håller Bröt en Cirkusverkstad tillsammans med Lule Stass Kulturarbetare. Vi startar 12.00 och ca 14.30 visar vi en föreställning för föräldrarna och alla andra som vill. om föräldrarna vill vänta i vår lokal så bjuder vi på lite kul att göra och givetvis kaffe, te och fika. För Cirkusverkstaden behöver vi anmälan för det finns ett begränsat antal av platser, maila brot@telia.com eller ring 070-5948085.

Sommarteater på Vassholmen!

Teater Bröt spelar sommarteater på sin traditionella spelplats Vassholmen! :)

Lördag 14/5, 21/5, 28/5 samt 2/6 kl. 11-13 står delar av Teater Bröts trevliga och snygga ensemble på Galleria Kalix, de säljer biljetter och presentkort – perfekt inför exempelvis morsdag!
Swish och kontantbetalning funkar fint.
Givetvis går det bra att boka sina biljetter på annat sätt, som vanligt. Ring eller smsa 070-3607605 så fixar vi din biljett!

Detta år ger Brötarna farsen ”Pizzeria Glorioso – det är något i pizzan…?)”, en fartfylld tvåaktare med färgstarka karaktärer, allehanda förvecklingar, gömda förmögenheter och en väldigt het pizzaugn…

Speldatum:
Onsd 13/7 kl 19:00
Torsd 14/7 kl 19:00
Sönd 17/7 kl 17:00
Onsd 20/7 kl 19:00
Torsd 21/7 kl 19:00
och final sönd 24/7 kl 17:00

Biljettpriser:
Vuxen: 150:-
Pensionär: 100:-
Ung under 18: 50:-

Välkomna att mysa med Brötarna på Vassholmen i sommar!

Pizzeria Glorioso - poster bidrag pizzeriagloriosoaffisch

Improcafé!

Improterminen lider mot sitt slut, och som avslutning inför sommaruppehållet ger grund- och fortsättningsimprovisatörerna ett gemensamt Improcafé för att visa upp vad vi lärt oss under terminen!

Det bästa av allt? Ni är varmt välkomna!

Måndag 25/4, kl 18:30, på Bröts Teaterlaboratorium drar vi igång.
Vete- och mjölkfritt fikaalternativ finnes.
Ingen entré, valfritt utträde.

improfolk

Let us entertain you!